Poskytujeme ucelené služby v oblasti BOZP pro administrativní firmy, jako jsou obchodní společnosti, bankovní instituce, call centra a další podobné kancelářské pracoviště nebo office management. Budeme se o vaši agendu BOZP starat s maximální precizností a zbavíme vás všech starostí, povinností, ale i případných sankcí. S námi budete mít BOZP dle zásad a požadavků legislativy.
Administrativa je z hlediska povinností v oblasti bezpečnosti a ochrany zdraví při práci a požární ochrany ze všech činností nejméně náročná. Ale i tak existuje několik povinností a zásad, které je třeba dodržovat. Patří mezi ně například:
Administrativa je součástí naší každodenní práce a její rizika známe velmi dobře. Na první pohled se nemusí administrativa zdát jako riziková, ale zdání klame. Z momentálního nebo krátkodobého hlediska je administrativa oproti jiným zaměstnáním na žebříčku méně rizikových, ale z hlediska dlouhodobého jsou rizika bez nadsázky obrovská. Řeč je zejména o problémech s pohybovým ústrojím. Velkou roli hraje v administrativě tedy ergonomie práce. Pro zaměstnavatele to znamená nebýt lhostejný ke svým zaměstnancům a chránit se pro případ odškodňování za nemoc z povolání, a pro zaměstnance zase prevence vlastního zdraví.
Vyberte ze seznamu:
● Jsem zaměstnavatel
● Jsem živnostník (mám-li zaměstnance)
● Jsem majitel objektu
● Jsem developer/investor